廟宇遊蹤

《廟宇遊蹤》活動8月1日已經開始左啦!!

想深入了解澳門廟宇的歷史?想睇下每間廟宇的特色,廟宇遊蹤小冊子幫到你。

唔好睇尼本書咁細本,入面集合左澳門2️⃣5️⃣間廟宇的歷史背景,位置及相片,大會仲設計左5️⃣條步行的廟宇路線,大家有時間可以跟住路線去行下。

遊客仲可以憑小冊子去到參加活動的廟宇,蓋上該廟獨有的廟宇印章,蓋滿三個不同廟宇的印章,即可到大會換領處換領一份精美紀念品

想知有咩廟宇參加左係邊到拎到本書係邊到換禮品一齊睇下下面的資料啦。

靜靜話你知,我地本書係有中、英文版架(係咪好貼心尼)

……………………………………………………………………

活動路線及獎品換領地點:

1️⃣澳門新橋線:
石敢當行臺、沙梨頭土地廟、蓮溪廟、三巴門坊眾土地廟、包公廟、先鋒廟、呂祖仙院

❣️換領點:石敢當行臺、沙梨頭土地廟、蓮溪廟、包公廟、先鋒廟

2️⃣澳門中區線:

柿山哪吒古廟、大三巴哪吒廟、雀仔園福德祠、上架行會館、魯班廟

❣️換領點:澳門商務旅遊中心(利斯大廈)、柿山哪吒古廟、大三巴哪吒廟

3️⃣氹仔舊城區線:

氹仔北帝廟、氹仔天后宮、氹仔三婆廟、氹仔觀音堂、氹仔醫靈廟

❣️換領點:氹仔創意店(氹仔施督憲政街15號)

4️⃣路環市區線:

路環天后古廟、路環譚公廟、路環觀音古廟、路環三聖宮、黑沙大王廟

❣️換領點:路環譚公廟

5️⃣九澳線:

九澳三聖廟、九澳觀音廟、九澳土地廟

❣️換領點:路環譚公廟

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Leave a Reply

AD

潮玩新橋 is proudly powered by Wordpress主题 and 电动汽车论坛.