荷里活餐廳

地址 :新橋(三盞燈/白鴿巢)澳門羅神父街25號B座地下和閣樓

電話:  (853)  2856 5586

類別 :   西式西餐廳鐵板燒

營業時間:星期一至日: 12:00-01:00

荷理活食扒同埋飲蘇皮湯… 好味~~~都ok好味 塊扒大大的…. 個湯仲有魚翅的

同朋友兩個0岩0岩落船, settle down 後0黎呢度食晚飯.  原先plan trip 時揀呢度純為就腳, 0黎到先知原來係「豉油西餐」格局… 不過餓到咁, 又未試過, 無所謂啦.
叫了個非洲雞set dinner… 個樣望落好辣, 但其實d 紅汁係蕃茄+ 洋蔥+ 椰汁+ 少少辣椒調成的, 食落唔辣, 不過好開胃又惹味.  雞肉幾嫩滑, 雖然唔少骨.  整體唔錯, 食完唔覺漏!
朋友個銀鱈魚set dinner 就一般… 味道唔特別, 魚肉幾滑, 不過d 汁太杰(打了芡?), 食兩啖已經好漏.
另外有芒果布甸甜品, 不過味道太artificial 得滯, 我食了兩啖已經放棄了.

Previous Next

Leave a Reply