忙裡偷閒

有時真係唔知有咩好食,見到地下個logo就走左入去呢間跟…well, 一入去真係有點覺得中伏。

舊舊既茶餐廳咁!跟住坐低左,發現呢到以mickey mouse 為主題!勁多Mickey and Minnie 既deocoration !!!

見到隔離2台都食火鍋,於是我地都跟風叫左個粥底火鍋!$100都唔洗,諗住實唔夠2個食啦,所以叫多左個夾心豬扒餐,轉跟螺絲粉!

豬扒餐到先,勁大塊 !!!估唔到個普通茄汁螺絲粉又幾好味!

食左陣…火鍋到啦, 嘩 ! 估你唔到咁多料

 雖然 … 唔係d 咩靚既材料, 但, 2個人食

簡簡單單, 咩都有咁, 仲有一大碗粥比你加入去繼續煲 !

唔怪得之個個入去既人都係打邊爐啦~!!

有時2個人, 又唔想下下食任食, 呢到平平地, 係一個不錯既選擇 !! 而味道方面都係OK 既!

$100 都唔洗, 夠2個人食 (細食既) ! 仲想點, hahaha !

雖然好飽, 但始終甜品係第2個胃, 食返個千層蛋糕先

呢個係香芋味, 好重芋頭味 ! NICE !!!  跟豬扒餐加$25就有啦~! 
地址:澳門嘉野度將軍街3號地舖
電話:28752375

Previous Next

Leave a Reply