小甜甜

每個夜晚大家都有想食野ge時候,咁大家都會諗食咩好呢?定係吾食,一教訓到大天光。而我就會簡,叫齊一班好朋友落去食消夜。

今次就特別介紹一間可以約埋一班三五之己一齊去ge糖水鋪——小甜甜

今次特別介紹佢ge鹽酥雞,雖然個個都會話間間鹽酥雞都差吾多,

但呢個我覺得比其他鋪食落比較香脆又吾會話好咸,正所謂外脆內嫩。喜歡食炸物必定一試

第二個要推介就係佢地個招牌菜“小甜甜”滿滿ge芒果肉令你一試難忘,裹面仲有西瓜同密瓜,最吸引我ge都係佢入面戈d爆珠,咬落去爆出黎戈d糖漿在口入面徘徊非常特別。鍾意甜ge你千萬別錯過。

最後就係介紹佢地重口味ge甜品比大家就係“榴槤雪吻”呢個榴槤雪吻食落去根本就同食一舊榴槤冇分別,佢係用好足料的榴槤肉整成,

可以食到啖啖榴槤肉,下層有d西米可以比到層次ge口感,所以呢個係榴槤控必試ge甜品。

總體黎講價格同食物水準都係成正比,味去過ge人可以值得一試。

 

地扯:大纜巷5A號華美大廈地下C舖

電話號碼:2835 8136

Previous Next

Leave a Reply