樂點咖啡

係舊城區入面其實有好多卧虎藏龍GE人間美食,今次介紹一間事下年青小伙子追奉的文青咖啡店——樂點Café

這間Cafe佈置簡約得來牆上還畫滿以動物為主題的可愛壁畫讓人心情大好。

呢間野主打甜品,所以飯類比較少,但係佢ge飯都係一個代表作,呢個飯就係沖繩塔可飯 ,佢ge賣相非常可愛,面頭有個蛋黃哥,整到食戈個都吾想整爛佢。呢個飯材料非常豐富有生菜、牛油果、蕃茄、太陽蛋、粟米片、芝士、肉醬、牛肉、豬肉。感覺好fresh、好有口感,牛油果跟脆片一起吃更香口。本人認為份量適中,但如果係兩個女仔食就見議share黎食。

最後介紹埋佢個特色甜品Pancake on the Pan ,身為抹茶控ge我點會吾見Matcha Pancake,厚身Pancake上有一個雪糕,然後再淋上抺茶醬汁,發出喳喳聲,感覺一流,厚厚ge班戟加埋雪糕同抺茶醬,一冷一熱ge口感,令人一試難忘。

地址 :新橋(三盞燈/白鴿巢)鏡湖馬路72號臻華大廈地下

電話號碼:63612723

 

Previous Next

Leave a Reply