園林小食店

今次同大家介紹一間位於澳門三盞燈的園林小食店,佢主打都係粉面,大家都以為冇咩特別,但其實園林小食店在澳門係無人不識,佢GE早午晚店裡店外都係長期人頭湧湧,大家想知咩有咁好食?就等我介紹下。

首先介紹佢個豬排米,佢戈碗豬排米比其他鋪頭特別細,所以建議好似我呢D食量大GE人就叫個加底,講番重點就係佢個豬排就簡直係成碗粉既靈魂,既入味又細軟相當美味,而且仲要啖啖肉又無骨,鬆化無比,簡直係平民界GE米芝蓮。

到佢GE魷魚米,滿滿的魷魚鋪係面,引起魷魚控GE目光,同埋佢D魷魚非常鮮十分彈牙,不會死硬。而最出色的當然是它的咖哩汁,真是世界級,是我每次心思思想吃的最大誘惑。

 

如果大家有朋友黎澳門不如走走舊區,嘗試一下呢間面檔,自己回味番以前GE感覺,同帶朋友見識不一樣澳門,發掘更多旅遊書味開發的地點,感受繁華中的平靜澳門。

地址:新橋三盞燈飛能便度街25號B
電話號碼:2852 6900

Previous Next

Leave a Reply