金利食店

澳門呢個城市每日都會有D人做為左做野而忙到連食飯GE時間都冇,好多都係因為等到個飯出左黎都吾夠時間食,所以今次介紹一個出野出得特別快GE面檔,就係位於雅廉訪大馬路聖心學校斜對面GE一間面檔,佢就係金利

佢地個鋪面睇落好似溶溶爛爛但係咁先係臥虎藏龍GE地方。佢地最出名就係雞米同雜錦米,而家介紹下個雞米,佢地個湯底非常之濃,濃到可以算係一個汁嚟,香口又濃郁,有著啖啖的咖哩香味,米粉特別入味,而D雞可以用入口即溶黎形容,非常滑,一咬落去就只剩下骨頭,吾似其他好似煲過湯咁,值得一試。

而佢GE雜錦米入面有豬肉片, 雞肉片, 魚片, 魷魚等。米GE味道同雞米差吾多但如果喜歡食辣GE朋友們可以試下佢地GE雙汁,雙汁係指辣汁同咖哩汁仲可以再加D辣椒粉係上面, 非常惹味。但見議食得辣先好試,因為以我呢D吾食得辣GE人黎講成個米就會食到好過引。

總體感覺就係同之前介紹過戈間面檔一樣份量比較小,但當下午茶係一個吾錯GE選擇。

地址 :新橋雅廉訪大馬路85號C
營業時間 :星期一至日:07:00-17:15

Previous Next

Leave a Reply