艾菲兒鬆餅

現在澳門街CAFÉ店開到成行成市,咩種類都有,但性價比高GE都吾係有好多間,今次就等我介紹下一間性價比較高GE一間CAFÉ店比大家啦。佢就係艾菲兒鬆餅。呢間店係以巴黎鐡塔作為主題,店舖裝飾都採用左日本雜貨風格,既可愛又浪漫。味試佢D質量都覺得值回票價。

講番重點,而家就黎介紹下佢個主食滑蛋豬排飯,一睇落佢個飯好似冇咩特別都係蛋加塊豬排,食落雖然佢塊排冇比其他專門賣排為主食GE店好,但比其他CAFÉ做得好,冇咁硬,仲有小小伴菜TIM,認為覺得OK。

都佢個重頭戲啦,話明係艾菲兒鬆餅點可以吾試下佢D鬆餅呢。今次點左個香蕉朱古力冰淇淋鬆餅,我一口咬落去就覺得佢D鬆餅脆度啱啱好配埋個雪糕又係另一種感覺,熱同凍之間係個口入面互相跳動,非常可口。而佢伴碟戈D忌廉我都吾放過,因為實在太軟滑又吾係好甜,所以艾菲兒戈D鬆餅係我食過最好GE,所以大家值得去試。

地址 :新橋美的路主教街40A號舖
電話號碼:2852 3084

Previous Next

Leave a Reply