七賢小食店

三盞燈係澳門其中一個舊城區,每逄假日都會有好多外地勞動人士聚集GE地方,當然附近就會有佢地口味GE家鄉小食啦,慢慢緬甸菜都可以算係澳門特色之一。今次要介紹GE係位於竹林寺對面GE七賢小食。有好多人認為雅馨好過七賢,但我認為性價比七賢絕對比雅馨更好,所以我今次介紹七賢小食比大家。

我覺得最出名又好食既系雞絲撈麵同椰汁雞麵。首先介紹佢個雞絲撈麵,佢個賣相雖然普普通通,但食落非常吸引,佢個麵上面落左好多炸蒜, 食落又香又甜又趣, 加上佢隻麵條系自家手打,非常有口感,吾似出面D機打麵有鹼水味。加埋辣醬拌生洋蔥,偏酸的辣醬同麵GE醬油香再加上洋蔥的香口,味道GE結合,根本令人食指大動,最重要就係佢個辣的酸減和左麵本身GE醬油膩,真是一試難忘。

到佢個椰汁雞麵,佢個汁比一般外面既濃,所以每啖麵都裹住椰汁同咖哩汁香氣,非常濃郁。加上佢D雞係指咖哩雞但係不會太過辣,仲同佢個汁非常之絕配,根本係係其他緬甸鋪食吾到的口味。

最後佢GE價格非常適中吾會話好貴,水準我認為比其他高,所以呢間七賢小食值得向大家推介。

地址: 新橋羅白沙街1號

電話號碼: 2837 6297

Previous Next

Leave a Reply