樹咖啡

上星期同屋企人行到塔石聽人講係塔石圖書館後面有一個CAFÉ叫樹咖啡。所以去行下睇下搵吾見到,點知差吾多行左成條街終於搵到。呢個鋪頭好有置身於葡萄牙GE感覺,因為後面係葡式建築圖書館加上店家的木梯裝飾擺設,充滿葡式氣氛。

今次推介佢地其中一個套餐——野菜三文魚飯糰套餐,佢個套餐顏色很鮮艷,很多不同種類的蔬菜,份量都適中,個餐入面有芝麻醬豆腐沙拉 清灼雜菜同水果,而餐具都是木製的,比人簡單舒適的感覺。都佢主角野菜三文魚飯糰,味道卻不太討好,三文魚比較乾,是像三文魚乾。但佢其他做得幾好,特別就係佢個好似芝士煙肉薯蓉戈個小食,真係做得好好,佢吾會好流,這個十分讚,喜歡綿密口感或者喜歡芝士味道的話絕不能錯過。

整體黎講,呢間主要都係有一個舒適GE環境同埋特色GE小食都比較好,所以大家行到戈邊都不仿可以試一試。

地址 :新橋塔石街5B朗晴軒地下J舖
營業時間 :13:00-22:00

Previous Next

Leave a Reply