柏林頓班戟屋 Paddington House of Pancakes

想找一間靜靜地,食物又特別的地方坐下,就試下去新馬路的這家柏林頓班戟屋 Paddington House of Pancakes 啦! 馬來西亞過江龍的班戟店, 主售班戟,食物唔太貴, 又吸引, 平日又唔算太多人。食物平均價錢大約:MOP 3x 至8x 不等 意粉MOP4x….主打菜是各種口味的班戟,有咸的有甜的: 

漢堡扒有肉汁,比M記既厚2倍以上,而且食得出由數種香料醃過,但香料味亦不會搶走肉味,再配上太陽蛋,蕃茄等材料,不錯!

紐約芝士班戟 ,有雪糕,菠蘿, 係忌廉芝士碎消化餅班戟,確實好香濃芝士味, 雪糕融左用班 戟點黎食唔錯.菠蘿就冇咩特別。

 

 

 

 

 

          

  

水果百寶盒: 特製的迷你班戟稱「金錢班戟」, 一口一個,伴以士多啤莉,香蕉,荔枝,水蜜桃,葡萄,葡萄乾, 椰絲, 醉花生, 加上雪糕, 賣相吸引, 迷你班戟多達二十多塊, 充滿蛋的香味且帶少許甜味,不用沾cream也好味。

自家特制蕃茄汁意粉 – 有蕃茄同忌廉味, 唔太漏, 但又幾好味!

還有各式特色混合鮮飲:

 

 

 

 

 

 

地址: 新馬路東方斜巷17號地舖

特色:  荷蘭菜  /  法國菜  /  麵包/西餅  /  漢堡包  /  西餐廳  /  咖啡茶室

營業時間: 星期一至四: 11:30-22:00       星期五: 11:30-22:30           六及日:11:00-22:30

電話: 2893 9248

 

 

本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *